Thursday, September 9, 2010

AIDILFITRI 2010

Aidilfitri kali ini saya tidak balik kampung, seperti biasa Raya di Gombak sahaja. Adik beradik saya yang tinggal di sekitar KL akan berkumpul di rumah Sri Gombak. Sudah kerap kami menyambut Raya di Rumah ini dah jadi macam rumah sendiri. walaupun ianya cuma rumah sewa. Perasaan beraya di perantauan biasa sahaja. Seingat saya, ini adalah kali ke 8 saya beraya di bumi Semenanjung sejak 12 tahun yang lalu. Adik-beradik saya Sarah sekeluarga, Mark dan Tina akan berada di Sri Gombak 3 hari selepas tu akan balik ke rumah masing-masing.

Selalunya June dan mak yang datang ke Kuala Lumpur. Maklumlah mereka berdua sahaja. Cuma tahun ni berbeza sikit mereka tidak datang ke KL lagi. Tahun ini merupakan tahun pertama June menyambut lebaran sebagai seorang isteri. Jadi dia akan mengikut suaminya ke Lahad Datu. Sementara mak akan menemaninya.

No comments:

Post a Comment